Een nieuwjaar, een nieuwe start?

01-01-2019

Nu de kruitdampen zijn opgetrokken kijken we met een frisse blik het nieuwe jaar in. Ik wil dan ook iedereen een gelukkig en gezond 2019 wensen ( en uiteraard ook jaren daarna natuurlijk ).

Tevens leek mij dit een mooi moment om een nieuwe start te gaan maken  betreffende mijn website. Na wat uurtjes knutselen is dit het resultaat.

Ik laat hier mijn mooiste foto's zien , maar wat voor mij nog wel belangrijker is ook de weg naar de foto toe. Door middel van deze blog probeer ik dan ook de lezer te interesseren hoe dat een foto is ontstaan en wat er soms voor gedaan moet worden. Ik kom er steeds meer achter dat ook de weg naar de foto minstens zo interessant is dan de foto zelf.

©2019 Arjan Niemeijer, Winschoten
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin